Tillfällig konsult som matchar era behov

Varje uppdrag är unikt och genom att anlita en interimskonsult via oss får ert företag det stöd ni behöver utifrån er specifika situation. Tillfällen att ta in en interimskonsult kan till exempel vara: vid tidsbegränsade projekt, tillfälliga arbetstoppar, under rekryteringsprocesser eller vid långtidsfrånvaro såsom föräldraledighet eller sjukskrivning

Win-Win Interims breda konsultnätverk innebär att vi kan hjälpa er med tillfällig resursförstärkning inom ekonomi, HR, administration, sälj/marknad och projektledning. Vi bygger vårt konsultnätverk genom att lära känna konsulterna för att verkligen förstå vilka uppdrag de är intresserade av och passar bäst för.

Exempel på roller vi nyligen tillsatt:

  • Ekonomiassistent
  • Controller
  • Redovisningsekonom
  • Senior redovisningskonsult
  • Administratör
  • Ekonomichef
  • Säljchef

Vilka är vi

Win-Win Interim är din professionella partner som säkerställer att varje uppdrag bemannas med rätt kompetens och personliga egenskaper. Drivna av ständiga möten med nya kontakter och skapandet av långsiktiga, hållbara relationer, värderar vi nätverkande högt. Genom förmedling av vårt nätverk av egenanställda konsulter och skräddarsydda projekt- och bemanningslösningar, strävar vi inte bara efter att matcha talanger med uppdrag, utan också att säkerställa att uppdraget passar konsultens unika önskemål och intressen. Med oss får du inte bara en konsult, utan en partner som levererar resultat och samtidigt uppfyller dina krav och förväntningar. Med kontor i Stockholm och ett engagemang som sträcker sig över hela Sverige, når vi våra kunder var de än befinner sig.

Kontakta oss

Charlott Laurell, VD

charlott.laurell@winwin-ekonomi.se

Anne Masalin, Talent & Client Manager

anne.masalin@winwin-ekonomi.se

Följ win-win-interim på