Tillfällig konsult som matchar era behov

Varje uppdrag är unikt och genom att anlita en interimskonsult via oss får ert företag det stöd ni behöver utifrån er specifika situation. Tillfällen att ta in en interimskonsult kan till exempel vara: vid tidsbegränsade projekt, tillfälliga arbetstoppar, under rekryteringsprocesser eller vid långtidsfrånvaro såsom föräldraledighet eller sjukskrivning

Win-Win Interims breda konsultnätverk innebär att vi kan hjälpa er med tillfällig resursförstärkning inom ekonomi, HR, administration, sälj/marknad och projektledning. Vi bygger vårt konsultnätverk genom att lära känna konsulterna för att verkligen förstå vilka uppdrag de är intresserade av och passar bäst för.

Exempel på roller vi nyligen tillsatt:

  • Ekonomiassistent
  • Controller
  • Redovisningsekonom
  • Senior redovisningskonsult
  • Administratör
  • Ekonomichef
  • Säljchef

Vilka är vi

Win-Win Interim är en snabbt växande byrå vars syfte är att sätta rätt människor på rätt plats, i tillfälliga roller. Vi förmedlar vårt nätverk av egenanställda konsulter samt skräddarsydda projekt-och bemanningsanställningar. Vi älskar att nätverka och drivs av att ständigt träffa nya kontakter och skapa långsiktiga, hållbara relationer med såväl våra konsulter som med våra partners. Vi har kontor i Stockholm men genom vårt nätverk och engagemang finns våra kunder i hela Sverige.

Kontakta oss

VD: Charlott Laurell

Charlott.laurell@winwin-ekonomi.se